onsdag 1 januari 2014

Hittade en lista

Hos LCHFingenjören som jag snodde o fyllde i själv. Himla bra lista om jag får säga det själv :D

Viktnedgång?
Nånstans runt 24-25 kilo. Så nu ligger jag på en vikt som jag aldrig legat på tidigare i mitt vuxna liv :D
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja jag blev ju gymråtta o har nått all time low på vikten :D

Höll du några av dina nyårslöften?
Eftersom nyårslöften inte är min grejj så körde jag ju på mål istället. O som jag skrev i förra inlägget så uppfyllde jag dom till 50% iaf :D

Vilka länder besökte du? 
Tyskland

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Typ extremt mycket pengar så jag kan shoppa loss på kläder :P

Vad var din största framgång 2013? 
Mitt gymmande som utvecklats från "smyga runt o gömma sig bland maskinerna" till "sitta längst fram vid de fria vikterna o grimasera o låta utan att bry sig om vad folk tycker". Det o alla mina nya personbästa som jag tatt under året :D

Största misstaget? 
Testandet av bröd o pommes på semester (totalt inte värt det) o mitt dipspass häromveckan som gjorde så armbågen gick lite sönder.

Bästa köpet? 
Mitt Tapout-linne som jag köpte på Fitnessfestivalen.

Vad spenderade du mest pengar på?
Träningskläder o kosttillskott. Det är ju så kuuuul :D

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Electronic Summer! Så fantastiskt bra :D O kul att en kille från gymmet kom fram o pratade med mig också :D

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2013? I Fight Dragons – My Way Den där, tror jag bestämt
Ninja Sex Party – Strawberries and Cream O så alla deras låtar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare, definitivt! Har ju lärt mig så mycket nytt om mig själv, o självkänslan har ökat extremt mycket :D

Vad önskar du att du gjort mer?
Slutat röka :P Men det får bli detta året! Känns som att jag har tillräckligt med koll på både kost o träning nu så att jag kan lägga fokus på det.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat! Jag stressar ju bannemej jämt, även över sånt jag inte behöver stressa över...

Något du önskade dig och fick? 
Jaaa, mitt 110 kg marklyft o en vikt som börjar med en 7a :D

Något du önskade dig men inte fick? 
Njae, inte som jag kan komma på på rak arm. Är väl mest prylar isf, typ VNVs alla album o sådär. Men det är ju ganska oviktigt ändå. Jag kan alltid köpa själv :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Jag hade ju tyckt att det skulle va epic att nå min målvikt under 2013, men det är bara att köra full fart framåt o nå den under 2014 istället :D

Vad fick dig att må bra? 
Brorsdottern, gymmet, alla komplimanger jag fått (o fortfarande får med jämna mellanrum).

Vem saknade du? 
Storebrors äldsta hund som fick somna in efter lång tids sjukdom :(

De bästa nya människorna du träffade? 
Mina "kollegor" på praktiken. Högst trevligt folk! :D

Årets mat:
"Lagom" LCHF. Har gått över till att bli liiiite mer liberal, o det känns bra för mig :D

Årets dryck:
Alldeles för mycket power king. Borde ta mig i kragen o dra ner på det....

Årets semester:
Tysklandsresan! Fantastiska dagar i Berlin, o där lärde jag ju mig också att det här med bröd o pommes inte är så spexigt som jag trodde :P


Så det har varit ett bra år överlag. O nu är det full fart framåt under 2014! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar