söndag 19 januari 2014

5 filmer man inte får missa

Ja då ska jag alltså tipsa om filmer man inte får missa. O jag tänkte att då kan jag ju passa på att hinta om vissa filmer som kanske inte är så välkända, men som man måste se för att dom är kuuul :D

1. Min granne Totoro/Tonari no Totoro. Fantastiskt magisk anime från studie Ghibli. O jag bölar som ett litet barn varje gång jag ser den :P
2. Tooth Fairy. The Rock som tandféen. Det säger allt tycker jag.
3. Partly Cloudy. Världens sötaste kortfilm. Typ ever.
4. Cannibal! The musical. South Park-skaparnas musikalfilm om kannibalen Alfred Packer. Fantastiskt rolig! Skrattade hur mycket som helst :D
5. Plan 9 from Outer Space. Världens mest kända kalkonfilm. O därför är den hur charmig som helst :D


(Dag 19 i Bloggutmaningen365)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar