måndag 13 januari 2014

Det här är min vecka

Den här veckans tema i bloggutmaningen365 är film, o det passar mig alldeles utmärkt tycker jag. Älskar ju film! Sen har jag iofs inte tittat så mycket det senaste eftersom jag inte haft tid, men tanken att jag ska sätta mig o kolla på ett antal finns där iaf :)

Så frågan idag är vilken som är min favoritgenre. O det är animerat, av alla dess slag. Mest anime, o då specifikt Ghibli, men de flesta animerade går aaalldeles utmärkt :D O på tal om det ska jag nog ge mig på o se Totoro nu :D

Sen är jag ju ganska störd också, o älskar att kolla på dokumentärer om seriemördare. Jag tycker det är så sjukt intressant att se hur de analyseras o vad det är som har lett till att de gjort det de gjort. Jag vill se hur de funkar i hjärnan liksom, o försöka förstå. Det mänskliga psyket är ju fantastiskt intressant :D


O på tal om det mänskliga psyket (typ) så började jag mitt nya anstaltsjobb idag. Den spontana känslan är; jag älskar det! Jag fick uniform (sjukt schmexy :P) o all personal är hur trevliga som helst. Jag tror jag kommer trivas enormt mycket som timvikarie där :D Sen när jag väl är inkörd på den här anstalten ska jag få intro på en annan också. Så värt! :D

Idag blev det ingen träning, för jag fick inte riktigt ihop det med tiden.... Men imorrn tänker jag ta med mig träningskläderna, så att jag kan bege mig till gymmet direkt efteråt. Har kollat upp att det finns ett gym i närheten jag kan gå till, så det är ju nice :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar