söndag 12 januari 2014

Förbereder veckan

Håller på att laga mat så det står härliga till. O med "laga mat" menas att jag steker mängder med vitkål o köttfärs så jag har lunch för hela veckan. Rutiner FTW! Eftersom jag börjar nytt jobb där jag inte kommer ha koll på nånting, känns det skönt att jag iaf kan ha koll på maten :P

Var på gymmet förut också (givetvis) o körde ett gött axelpass. Hade på mig mitt fantastiska nya linne från Cubus, o mina nya hörlurar med kevlarsladd. Vet inte riktigt vad kevlar skulle va bra för, men ändå... Det var skönt att inte ha ett par enorma lurar på sig för en gångs skull :)

O nu har jag börjat superpeppa för utmaningen jag gett mig på som startar i februari. Känner att den kan totalt slänga om allting, på ett positivt sätt :D Men det får allt va en hemlis ett tag till :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar