onsdag 8 januari 2014

Hujj vad det går!

Gårdagen var en jäkligt bra dag (o detta trots att det va legday :P). Hade sluthandledning på praktiken o fick väldigt goda vitsord o flera bra råd på vägen. Sen när jag stod o hängde i omklädningsrummet så fick jag ett fantastiskt samtal. Tydligen har jag nytt jobb! :D Så nu ska fröken börja jobba på anstalt minsann. Redan på måndag börjar introduktionen, så den där lediga veckan jag hade tänkt ha, den försvann ju direkt :P Men det gör mig ingenting, är sjukt pepp på mitt nya jobb :D

O så har vi ju Bloggutmaningen365 också. Dag 9 är det nu, o då ska man svara på frågan "Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?". O det kan jag svara definitivt nej på. Visst hade det varit skönt att slippa allt ansvar o "tråkigheter" som kommer med att vara vuxen, men allt det positiva väger över. Ett barn hade ju inte fått träna till exempel, o min träning är ju nästintill mitt liv :P O dessutom, vilka barn hade fått jobba på anstalt? Näfan, jag är väldigt nöjd med mitt vuxenliv ändå :D

2 kommentarer:

  1. Jag håller med. Fast man kan väl få vara lite barnslig i alla fall?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men barnslig är ju givet! Det kommer jag va hela livet :D Men det är ju en skillnad på att vara barnslig o ändå ta sitt vuxenansvar, o på att bara vara omogen o typ strunta i allt :)

      Radera