fredag 3 januari 2014

Inte som planerat...

Det gick visst lite sisådär med dagens träning. Imorse körde jag ett bodypump-pass, o det gick verkligen inte bra. Det där med uthållighet är inte min grejj. Kände mig döklen, så det var nästan pinsamt... Svettades visserligen som en gris, o det är la bra. Men jag vet ju att jag är starkare än vad som syntes just då. Högst irriterande!

Sen nu ikväll skulle jag köra ett kettlebells-pass. Men nä! Då var instruktören borta. O då menar jag verkligen borta. Personalen på gymmet fick inte tag i henom eller nått. Så jag fick gå upp på gymmet istället, o det var ju helt oplanerat så det blev ett oinspirerat axelpass. Körde samma pass som häromdan, men jag var inte alls mentalt med så det blev inte alls så bra.

Det kanske inte är meningen att jag ska köra gruppträning helt enkelt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar