tisdag 7 januari 2014

Såååå gammal

Jaha, då var det dags alltså. PANG bara, 27 år gammal. Inte helt okej med detta. Jag var ju så bra på att vara 26 :P Men det känns inte som att jag fyller år idag. Praktiken, vädret o allt mitt tänkande på träning har gjort att hjärnan inte riktigt hänger med... Men det är väl skönt, slipper jag få så mycket åldersnoja :P

Familjen var här o firade mig igår, o då fick jag bland annat dragremmar o handledsskydd från Better Bodies. Precis vad jag önskade mig! :D Sen fick jag lite kläder (allt var för stort, doh! :P), presentkort o en fantastisk Totoro-kudde. Så all-in-all en nice födelsedag :)


Men nu har jag ätit lite för mycket... Tog en sallad på Ica till middag (ni vet en såndär man plockar ihop själv, så i min blev det typ sallad, salami o ost :P) o sen lite LCHF-cheesecake på det. Så nu är jag dödsmätt, o pepp på att komma tillbaka till dieten imorrn :D


Idag är det dessutom dag 7 o då ska man visst fundera på hur man var som barn. O jag skulle nog vilja påstå att jag var ett awesome barn. Min mormor sa när jag var liten att ingen någonsin skulle kunna bestämma över mig, med tanke på hur jäkla enveten jag var då :P Sen tycker jag att det var fantastiskt att när några äldre släktingar frågade om jag skulle bli prinsessa när jag blir stor o jag svarade "NÄ! Jag ska bli sjörövare med röd ferrari". Lite så rullade jag redan då, alldeles tvärtemot :P

(Dock lite besviken på att jag varken blitt sjörövare eller har en röd ferrari nu, jag är ju ändå 27 liksom :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar