tisdag 28 januari 2014

Världens märkligaste känsla

Nästa vecka ska jag på världens mest epic konsert. VNV Nation, jag är så pepp! :D O så måste jag ju ha en fabulös outfit då, så att trummisen tycker att jag är schnygg :P Ja, jag har definitivt en fjortiscrush på honom :P

Men iaf, jag har hittat byxor, en fantastisk top, o en sjukt snygg väska. Så nu behöver jag bara skor o nån sorts jacka. Gav mig ut på jakt efter jacka idag, men det gick inte alls... O det var det som var det märkliga. Det var inte så att jag inte hittade en jacka bara för att jag var för stor (vilket är det jag är van vid...). Istället var det så att jag inte gillade modellerna, eller att dom var alldeles för stora. Mind=blown! Dessutom provade jag kläder i runt 6-7 butiker, o jag blev inte svettig eller nånting. Minns de gångerna som jag provat kläder i 1-2 butiker o sen gett upp för att inget passar o jag dessutom känt mig svettig o äcklig....

Så det här med att ha gått ner 52 kilo är fantastiskt. Jag älskar det! O är awesome! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar