tisdag 8 januari 2013

Veckans mål

Ja nu har jag funderat en sväng o kommit fram till vilka mål jag ska ha den här veckan. Det blir:
- Ha med mig vettig mat till jobbet. Det brukar jag visserligen va bra på, men det kan ju ändå va skönt att ha ett mål som jag vet att jag lätt kan nå :)
- Följa min matplan hela veckan. Alltså inget "unnande" eller småätande för att jag har tråkigt eller så. Det kan nog bli lite svårare att nå det målet, för jag är väldigt bra på att småäta när jag har tråkigt...
- Prova ett nytt pass. Mest för att jag inte ska fastna i att köra samma pass om o om igen. O det har jag ju redan uppnått, eftersom jag testade sh'bam igår :) O imorrn blir det zumba, som jag mest kört hemma tidigare.

Idag blir det dock gymmet eftersom jag inte hann med passet jag tänkte gå på på förmiddagen, o alla andra pass är helt fullbokade. Det är galet verkligen, att så många kör på samma nyårslöfte varje år... Har sett vissa pass med runt 30 reserver :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar