måndag 28 januari 2013

En plan

I mitten av förra veckan hade jag en plan om att köra body pump 3 gånger i veckan för att få någon sorts grundstyrka o öka på muskelmassan o minska fettmassa iaf litegrann. Men så läste jag en sammanfattning av en studie på just body pump som visar att det inte alls blir någon direkt förändring.... O då kände jag en extrem opepp. Jag vill ju att min kroppssammansättning ska förändras, det är ju liksom en av anledningarna till att jag tränar. Så nu har jag en ny plan! Styrketräning i gymmet 2 dagar i veckan, body pump 1 dag (bara för att det är kul) o så konditionspass då o då när jag känner för det. Så kan jag öka på styrketräningen sen tänkte jag :)

Så målet för den här veckan är helt enkelt att hålla mig till min nya plan. Det känns som att det är det viktigaste målet för mig som jag kan komma på just nu, så då fokuserar jag fullt ut på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar