tisdag 29 januari 2013

Så värt!

Igår när jag hade läst detta o detta inlägget av Martina tänkte jag att jag ska bannemej inte fegköra nått mer (har vart väldigt duktig på o göra det innan) utan nu ska det bli ordentligt gjort. Sagt o gjort, jag begav mig till gymmet o körde väldigt mkt tyngre än vad jag brukar. Visserligen inte fria vikter (okej, lite feg är jag fortfarande...) utan på maskinerna. Men ändå! O visst, vissa av de där "tuffa killarna" tittade lite konstigt på mig när jag satt där o grimaserade o småstönade, men jag kände att jag orkade inte bry mig. Det kanske lät som jag höll på med nått heeeelt annat, men om dom vill reagera på det får dom väl göra det.

O jag måste säga att jag kände mig allt lite tuff när jag la på runt 10 kg på vissa övningar :D

Sen efter mitt spontanpass i gymmet körde jag sh'bam. Det är ju så fantastiskt kul. Jag <3 dans! O det blev sh'bam idag också, o zumba imorrn. Sen kan jag inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra på torsdag... Antingen ett ordentligt benpass, eller bodypump... O det lutar åt benpasset faktiskt, då kan jag ju köra tungt liksom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar