lördag 26 januari 2013

Inte riktigt min grejj...

Idag fick jag för mig att köra två pass på förmiddagen, istället för att gå till gymmet på kvällen. Första passet var CXWORX, o jag kan inte riktigt bestämma mig för om det var min grejj. Visst, jag kände att det tog ordentligt på magen, men jag kan ju lika gärna köra dom övningarna hemma egentligen... Men jag får se, ska nog försöka komma iväg på det nästa vecka igen o bestämma mig efter det.

Sen efter det passet blev det zumba, o det var jag ju pepp på eftersom jag kört det innan. Men det här passet var verkligen ingenting för mig. Det passet som jag annars kör, där brukar det va enkla steg men det är ändå så förbaskat jobbigt för musklerna. Den här gången var det bara jobbiga steg rent koreografiskt o det gjorde så att jag kände att jag inte fick någon ordentlig träning... Så nä, det ska jag inte köra igen. Om jag nu kör CXWORX nästa vecka struntar jag i zumban efter o tar en sväng på gymmet istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar