tisdag 8 januari 2013

Nackdelar... eller?

Nu för en stund sen när jag promenerade hem från gymmet efter att ha kört en benpass funderade jag på en sak. En av de få "negativa" sakerna med min lågkolhydratskost är att jag nästan får för mycket ork. För nu när jag promenerade hem tänkte jag att det kanske skulle vara en bra idé att springa... Benen var ju inte trött, trots att de borde vara det, o jag kände att jag hade energin att klara av en stund iaf. Dock gjorde jag inte det, efter lite logiskt resonerande insåg jag att mina knän antagligen inte skulle uppskatta det alls med tanke på min höga vikt. Men i sommar, då borde jag kunna fixa det :)


2 kommentarer:

  1. Det skadar ju inte att testa en liten bit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är ju sant :) Men tänkte först o främst införskaffa vettiga skor, för säkerhets skull. Känns sådär vettigt att springa i mina stora vinterskor :P

      Radera