söndag 13 januari 2013

Jag blir så irriterad på mig själv

Eller ja, mer på min kropp än på mig själv. Mitt halsont har inte släppt än, utan det har börjat sprida sig till öronen också. O dessutom har hormonerna skuttat runt i kroppen sen jag tog ut p-staven så jag har gått runt o vart chokladsugen typ konstant. O så köpte jag massa nötter bara för det... Så målet att hålla mig till matplanen den här veckan har det ju inte gått så bra med...

Sen på grund av halsontet jobbade jag inte heller, så där gick mål två åt pipan också. Dock hade jag planerat att ha med mig två burkar kesella o fun light, så egentligen blev väl det halvt uppfyllt. Bara det att jag inte åkte till jobbet med dom :P

Men nu ska jag kurera mig o hoppas på att jag startar nästa vecka frisk o på gång igen. O matplansmålet får följa med in i nästa vecka tänker jag mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar