måndag 14 januari 2013

Vad ska man göra när man är sjuk?

Läsa lite kanske? Om man inte kan träna för att man är sjuk kan man ju alltid läsa om träning. Så har man en bra grund att stå på tänker jag mig :) Så på läslistan just nu står:
- 4timmarskroppen
- Fit forever
- Jag vill ju bara se bra ut naken
- Den nakna hälsan
- 25 myter om träning, som antagligen inte är helt seriös, men lite skoj ska man väl ha ändå :)

Jag har redan börjat på "4timmarskroppen" o jag tycker allt att det står en hel del som är vettigt. Funderar starkt på att köra programmet för att bygga muskler under februari o mars, o se om det händer nått. Det hade ju vart himla festligt :) Visserligen skriver han att man enbart behöver korta träningspass o allt utöver det han skriver om är onödigt, men jag tror ändå jag kommer köra på med mer. Det börjar ju bli kul o träna, så varför sluta? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar