lördag 5 januari 2013

Middag/mellanmål

Nyss hemkommen från gymmet så nu är det dags o äta nått. O eftersom jag är lite lat av mig så blir det en burk kesella med nån centiliter fun light appear i. Gottgott :) O perfekt eftersom jag som sagt är lat. Tar bara några sekunder att blanda ihop o så är det klart. Så slipper jag gå o skåpäta nötter o sånt bara för att jag inte orkar laga mat...
Bestämde mig för att köra rygg, armar, axlar o mage på gymmet idag. Det är liksom de delarna jag gillar att träna mest. Så då blir det så lätt att köra det. Började med 28 minuter på crosstrainern o sen 45 min maskiner. Planen är väl att jag ska köra med fria vikter i framtiden, men än så länge kör jag på maskinerna som en nybörjare :) Fast idag la jag faktiskt på vikt på alla maskinerna, allt från 2,5 till 10 kilo. Så jag är nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar