lördag 5 januari 2013

Ingen lust

I förrgår hade jag verkligen ingen lust att ge mig iväg o träna. Tänkte att jag var trött, o visst hade jag lite träningsvärk lite här o där? Men så tog jag fram mitt fantastiska träningskortsfodral o läste vad som stod på det.
O då var det ju inte mycket mer att göra än att bege sig iväg till gymmet. För jag kan ju inte låta små saker som att jag är trött o har träningsvärk stoppa mig från att nå mina mål. Det var ju definitivt ingen vettig ursäkt för mig att hoppa över träningen kände jag. Så då blev det allt ett body pump-pass ändå :)

Idag är tanken att jag ska ge mig iväg till gymmet o köra lite maskiner. Dock vet jag inte vad jag ska fokusera på idag. Ben kanske? Ska visserligen köra ett body pump-pass imorrn igen o då är det ju en del fokus på ben. Men det känns ändå vettigt att köra det idag ändå. Jag får fundera en sväng helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar