måndag 12 augusti 2013

Som en redig käftsmäll

Det är lustigt att enkelnätter kan påverka kroppen mer än vad 3-4 nätter i rad gör. Iaf för mig. När min väckarklocka tjöt förut kändes det som att någon lika gärna hade kunnat väcka mig med en käftsmäll. Det var sååå segt att komma upp. Såhär har jag inte känt på hela sommaren, inte ens då när jag gjort 5-6 nätter i veckan. Så nu längtar jag verkligen efter att få gjort mina sista nätter så jag kan gå tillbaka till en vettig dygnsrytm o få ordentlig sömn varje dag. Även om jag gillar mitt jobb så känner jag att det här inte är bra för mig... Så jag måste satsa på att få ett dagjobb nästa sommar, så att jag kan vara som folk.

O denna enorma trötthet jag känner nu fick mig att bestämma mig för att jag skjuter upp starten på mitt nya träningsprogram tills jag är klar med nattjobbandet. Det är bara 2 nätter kvar nu, så det är ingen större uppskjutning. Så på måndag, då kör jag igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar