måndag 19 augusti 2013

Så gött!

Var iväg o körde första passet i mitt nya program för ett par timmar sen. Bröst/biceps/mage blev det. Riktigt gött! :D Jag kände att jag säkert hade kunnat ta lite tyngre i vissa övningar, men så vill jag inte riskera några skador eller så nu när jag ska komma igång igen. Så då är det lika bra att köra lite halvlugnt :)

Imorgon är det dags för benpass, o så ska jag iväg på BOJ-utbildning på eftermiddagen. Så det kommer nog också bli en bra dag :D

Dessutom är jag på gott humör överlag. Att jag kom fram till att jag inte ska köra periodisk fasta o tvinga mig att vara "duktig" hjälper nog till. Nu kan jag slappna av o ta det lugnt, o det känns som att det är det jag behöver. Om hela den här proceduren är full av stress o dåligt mående kommer det väl inte leda till en livsstil som jag kan hålla resten av livet...  Det gäller att jag tänker på det med jämna mellanrum, o ser till att jag arbetar mot ett hållbart mål. Det är ju mitt liv det handlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar