onsdag 7 augusti 2013

Morgonträning gjord!

Eller ja, eftermiddagsträning kanske det är. Men jag gick upp för typ 4 timmar sen, så för mig är det fortfarande morgon :P Körde ca 45 min cardiodans med Just Dance 4 till Wii, o sen körde jag några corepilatesövningar som jag hittade i en tidning jag har. Jag är ju sämst på att träna magen, så jag kände att jag får se till att börja med det ordentligt. O det passet är på 7-8 övningar, så det går snabbt o lätt att göra. Så ett par gånger i veckan ska jag köra det, är planen :)

O jag kom på förut att jag har ju inte skrivit så mycket om hur det går med mitt fastande. Men det går bra, faktiskt! :D Andra dagen var lite jobbig, men nu verkar det gå bra igen. Har nu inte ätit på runt 16 timmar, så snart är det dags för första målet för dagen. O jag gillar det här med fasta. Det ger mig en chans att verkligen fundera på om jag är hungrig, eller om jag bara är sugen. O oftast är jag bara sugen. Så sen när jag väl blir hungrig så äter jag, o då njuter jag av maten. Galet skönt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar