lördag 3 augusti 2013

Kokos på både in- o utsidan

Nu har jag precis duschat o smort in mig med min nya bodycreme som jag köpte i Berlin. Den luktar fantastiskt gott! Kokos <3

 O så sitter jag här med min första "måltid" för dagen, en kopp choklad-te som jag haft lite kokosfett i. Så det smakar kokoschoklad. Inte dumt alls :D Det känns lite som att jag har ett kokos-tema idag :P

Teet blev dock lite märkligt, för jag blandade bara i fettet med en sked. Så det var lite fettpärlor på ytan... Hade säkert blitt bättre om jag hade mixat det, men det orkade jag inte med idag. Men smaken var det inget fel på :)


Sen glömde jag skriva förut att jag ska på grillkväll ikväll, så igår ställde jag mig o gjorde lite LCHF-vänliga tillbehör. Det blev Sten Stures floridasallad, som jag hittade i GI-noll-kokboken, o så givetvis coleslaw. O så ska jag grilla ostkorv, o kanske en kabanoss. Får se hur hungrig jag är när det är dags att äta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar