tisdag 6 augusti 2013

Så mycket mat, o små bullar

Fick köpt en fantastiskt fin termosmugg igår när jag var på stan (lägg även märke till mitt högst diskreta nagellack). Så nu kan jag ha med mig mitt fett-te var jag än går! :D O man älskar ju TGR o deras roliga grejjer. Om jag hade haft råd hade jag nog köpt hela affären :P

Idag har varit en slappdag hemma, så jag har i princip bara tvättat, städat lite o lagat massa mat. Rotade igenom frysen igår kväll o hittade både det ena o det andra jag kunde laga. Käckt o spara pengar, o jättebra att ha färdiga matlådor när jag inte orkar laga mat :)
Idag gjorde jag nån sorts fjällskavsgryta med nån creme bonjour skogssvamp som jag hade i kylen, o så en chorizopytt med massa vitkål. Har massa vitkål till grytan också. Det ääär ju så gott! :D O nu behöver jag inte tänka på mat resten av veckan, perfekt ju :D

O jag har minsann bestämt att jag såg en litenliten bicepsbulle igår efter träningen :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar