onsdag 14 augusti 2013

Egenterapi

Häromdan fick jag för mig att jag skulle börja skriva dagbok. Vet inte varför, jag fick bara en spontan känsla av att jag måste skriva av mig lite. O det känns bra! Det var skönt att få vissa tankar o känslor svart på vitt, så jag vet lite mer om var jag står nu o var jag är på väg här i livet. Så det blev lite egenterapi :)

Jag skulle väl kunna skriva om dom sakerna här också, men än så länge känns det lite för privat... O i skolan är det ett himla tjöt om "professionellt, personligt o privat". Så bloggen får va personlig, o dagboken privat :) Vissa saker som jag skriver där i kommer jag ju säkert ta upp här med, men kanske inte lika djupgående som där.

O nu är det snart dags för jobb igen. Näst sista natten, woop! Jag ser verkligen fram emot att få normala rutiner o va vaken som "vanligt" folk. Det har inte varit helt roligt att va vaken när "alla andra" sover. Då blir det inte mycket man får umgås... Så nu peppar jag inför fredag morgon då jag går av för sista gången för den här sommaren :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar