tisdag 19 mars 2013

Trodde jag verkligen att jag skulle kunna hitta ett träningsprogram som nån annan gjort, o hålla mig till det? HA! Ibland tänker jag att jag inte alls känner mig själv. Igår när jag skulle köra överkroppspasset ur Styrkelabbets nybörjarguide, så började jag tänka "men den där övningen är kul, den kör jag!" o "den där övningen är inte så kul, jag byter ut den mot den här!". Så det slutade med att jag körde:
Lutande hantelflyes
Lutande bänkpress med hantlar
Skivstångsrodd
Bicepscurl med skivstång
Militärpress
Triceps push-down med rep
Kabelrodd
Back extension

Så, ja. Lite skillnad mot häromdan. Men det här kändes bra det med :D


Dock kände jag mig lite fånig o klen när jag körde flyes med silverhantlarna... Men snart så! Då kan jag köra med de svarta hantlarna där också :D

O idag blev det body combat. Inte helt såld, får jag säga. Jag trodde liksom att jag skulle dö o ligga i en svettig pöl efteråt. Men nänä. O jag har väldigt svårt att tro att jag brände runt 500 kcal på det där, som Matdagboken påstår. Meeen konditionsträning är väl alltid bra, antar jag.... Får kötta på med benen imorrn bitti, så jag känner att jag lever :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar