måndag 25 mars 2013

Sååå nära

Var verkligen såå nära på att skippa träningen idag. Hade verkligen noll lust. Men jag bestämde mig, o kom iväg. Ibland lönar det sig att va envis :)

Men så var det hysteriskt mycket folk på gymmet. O jag som trodde det skulle va i princip tomt nu när jag kom iväg så sent... Meeen tydligen inte. O dessutom var det sånna människor som inte la tillbaka nått efter sig, så för att kunna träna fick jag plocka bort efter andra först... Sååå irriterande, men jag kan väl se det som nån sorts aktiv vila eller nått :P

Den här veckan har jag planerat in 6 träningsdagar, för jag känner verkligen att jag behöver det. Så bendag idag, bodycombat imorrn, torsdag o söndag, o så styrketräning onsdag o fredag. Det känns som en bra plan :)

Dessutom har jag storhandlat idag. För typ 1100 spänn... Som tur var hade jag massa rabatter, så i slutänden blev det 800 :) O nu har jag mat i typ en månad, så värt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar