onsdag 13 mars 2013

Instant ha-begär!

Surfade in på Sportamore.se häromdan, o hittade en himla massa nice träningskläder. Ville egentligen köpa typ halva affärn, men nöjde mig med att beställa 4 tränings-bhar o 2 linnen. O idag fick jag hem dom, yay! Efter att ha testat (genom att spegla mig som bara den, o skutta o skrämma katten) så bestämde jag mig för att behålla en mönstrad bh (Nike Nike Pro Bra Print) o ett linne (Nike Loose Tri Blend Tank), så värt! Har lite svårt att hitta bhar o linnen som sitter bra på mig, så jag är nöjd med att iaf nått passade :D

Kom inte iväg o tränade idag dock, blev förvirrad o osäker på vad jag skulle göra, så jag fastnade vid datorn istället. Måste bli bättre på att planera känner jag... Jag funderar lite på om jag inte ska ta o köra Styrkelabbets träningsprogram för nybörjare. Kanske lägga till nån övning här o där, men ha det som grund iaf. Känns som en bra plan! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar