onsdag 20 mars 2013

Fryser ihjäl!

Våren har verkligen inte kommit till Göteborg iaf... Det är kallt o blåser som bara den, o snöar litegrann gör det också. Usch! Känner mest för att rulla ihop mig till en sängburrito o ligga där tills imorrn, men nä. Har ju bokat tvättid idag, så då måste jag gå ut igen. Seeegt. Men jag måste tvätta, så jag inte luktar gammal skunk på gymmet. Jag tror nämligen inte att det uppskattas så värst...

Men jag är iaf glad för att jag tog mig iväg till gymmet förut :) Kändes lite märkligt att göra det innan skolan bara, är ju van vid kvällsträning. Men det va skönt, för jag blev piggare av det :) Kanske ska se till att göra det fler gånger, fast kanske äta nått mer före träningen. Nu körde jag bara på en proteinshake o var så hungrig så att jag höll på att avlida på vägen hem. Men då har jag lärt mig det iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar