lördag 16 mars 2013

Fail

Så sur man blir när man kommer till gymmet o inser att man har glömt sitt kort hemma. Så jag kunde inte komma in alls, för det var ju obemannat så sent på kvällen... Men så fick jag skjuts hem o tillbaka till gymmet av en fantastisk man, så det löste sig ju. Men sjukt irriterande ändå!

Väl på gymmet kände jag mig smått stressad eftersom det hade blitt så sent o jag ju skulle köra ett helt nytt upplägg för mig. Körde igenom det, o visst det kändes bra. Men jag kunde tatt i hårdare tror jag. Iaf på rodden o latsdragen, de andra var helt okej. Hade ju lite svårt att få upp hantlarna de sista seten i hantelpressen... Meen ingen träningsvärk idag, så något tyngre hade jag nog kunnat ta.... Får helt enkelt se gårdagen som ett övningspass, o köra hårdare nästa vecka :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar