torsdag 21 februari 2013

Zumban igår blev inte av för jag hade planerat min tid dåligt, så jag fick köra ett sh'bampass hemma istället. Jag är ju en sån nörd så jag har lärt mig alla steg utantill så då är det inga problem att få ett pass gjort hemma :) Men jag kom iaf iväg till gymmet o fick kört ett benpass, o nu har jag bannemej lite träningsvärk. Det är nice på nått sätt :)

O så fick jag hem min lilla beställning på "träningsknark" idag. Proteinpulver, fettförbränningskapslar o multivitamin. Känns nice att ha lite ordentliga grejer här hemma, istället för bland annat multivitamin från ÖB... Så under nästa vecka tänker jag börja köra med de grejerna, o hoppas på att det blir himla bra det hela :D


Dagens träning blev dock inställd, då jag blev spontan barnvakt. Himla trevligt, men mina planer för dagen pajade. Men så är det ibland, att livet kommer emellan, o då är det inte mycket att göra åt det. Så nu sitter jag här o försöker motivera mig själv att åka till gymmet imorrn bitti när det öppnar vid 5, så jag får gjort de pass jag hade tänkt den här veckan. Får se hur det går med det när jag vart vaken hela natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar