måndag 11 februari 2013

Har fortfarande ingen lust...

Känner fortfarande att jag inte har någon lust med någonting, men i lördags så begav jag mig ändå till gymmet. Det är tur att jag är envis, o att jag nuförtiden använder envisheten för att komma iväg o träna :)

O jag har lagt upp en plan nu också. Det känns som att jag behövde det, speciellt med tanke på att jag ska jobba två nätter den här veckan. Så jag måste få till träningen bra de andra dagarna :) Så idag blir det sh'bam, cxworx o ett benpass. Imorrn sh'bam o bröst/armar/axlar, o onsdag zumba. Sen blir det väl ben på torsdag igen, o bröst/armar/axlar på söndag. Det känns som en bra plan faktiskt :)

Dock har jag inte lagt upp nån bra plan för maten än... Så det måste jag göra under dagen tror jag, så det inte blir samma "kesella, kesella, kesella o nötter"-grejj som de andra veckorna. Jag måste börja tänka mer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar