lördag 2 februari 2013

Nja...

Var på CXWORX idag igen, o jag tror nog inte att det är min grejj. Visst, magövningarna är bra o jag känner ju att dom tar ordentligt. Men när man ska göra utfall med gummiband o ha sig, då funderar jag mest över vad jag håller på med... Men jag tänkte ändå ta ett till pass på måndag, med en annan instruktör. Får se om det känns vettigare då. Annars får jag väl hålla mig till att köra magövningar hemma.

Efter passet tog jag en sväng på gymmet också, o körde armar, axlar, rygg o bröst. O jag la minsann på extra på alla övningar förutom bicepscurls. Lite stolt :) Tänkte att jag efter morgondagens benpass ska räkna ihop hur mycket jag lagt på den här veckan allt som allt. Jag gillar siffror liksom :P Sen kommer jag väl inte kunna öka lika mycket de kommande veckorna, men jag kan ju alltid satsa på att öka litegrann varje pass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar