fredag 22 februari 2013

Jojomen, jag tvingade mig själv till gymmet imorse ändå. Måste säga att jag är lite stolt över mig själv :) Jag kunde ju lika gärna stannat hemma o stirrat in i datorskärmen ett tag innan jag gick o la mig, men inte då. Ibland är det skönt att vara envis o hålla sig till saker man bestämmer sig för :)

Så jag körde armar, axlar o bröst då. Det blev kanske inte världens bästa pass, eftersom jag var så trött, men ändå. Jag gjorde ju nånting iaf :) O dessutom vågade jag mig på o köra lite fria vikter, nu när det var så lite folk där :P Visserligen "bara" bicepscurls o triceps kick-backs, men det är ju en början :)

Nu håller jag på o förbereda mig för jobbet. De kommande 2 nätterna ska jag jobba, så jag steker kesoplättar för fullt. Bästa jobbmaten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar