onsdag 27 februari 2013

Paket!

Hämtade mitt paket från Gymgrossisten idag. Fick för mig att beställa lite grejjer därifrån, som jag hoppas kan hjälpa mig att nå mitt mål under året :)
Så det jag har köpt är en fantastiskt grön shaker från SmartShake, Z-force-kapslar (om det hjälper mig få ökad muskelstyrka hade det ju vart kärlek), CLA Advanced och Chela-Ferr järntillskott. Det sista vet jag faktiskt inte varför jag köpte, men det lät väl bra eller så :P

O jag hade egentligen beställt L-Carnitine Xtreme också, men den var visst tillfälligt slut. Trist... Men det får väl bli så att jag köper det nästa gång jag beställer, helt enkelt.

Sen blev ingen vettig träning av idag. Blev så fantastiskt opepp efter att tvättandet tog dubbelt så lång tid som det var tänkt. Jäkla torktumlare... Så imorrn får det helt enkelt bli ett helkroppspass! Kan bli spännande minsann, så nu känner jag mig pepp för det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar