tisdag 3 december 2013

Vilket fail!

Jag hade gått hela dagen o tänkt positivt inför konditionspasset idag för att verkligen komma iväg på det o köra ordentligt. O vad händer? Jo, bodycombaten som jag skulle gå på byttes ut till box. And I don't do box! Iaf inte ensam, vill inte stå o slåss mot nån jag inte känner. Så då blev det inget konditionspass för mig...

Istället så körde jag på en jäkla massa chins. Blev sammanlagt 60 stycken uppdelat på 10 set. Jag körde ju med hjälpvikt också, som mest 40 kg o som minst 18. O jag klarade 3 stycken med 18 kilo hjälp. Så heeelt svag är jag inte :D Kommer väl ta en stund innan jag kan köra utan hjälpvikt, men jag är ju på god väg iaf :) När jag började träna så hade jag 51 kg hjälp, o då blev det runt 8-10 reps på det. Kul att se att träningen gör nått! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar