lördag 21 december 2013

Jag har nog gått sönder

Igår körde jag ett dubbelpass, för jag kommer inte hinna träna så mycket nu när jag ska jobba en himla massa. Först körde jag baksida lår/rumpa, o det har gett mig rejält med träningsvärk. Gött! O om jag inte får en välformad rumpa av det passet, då vet jag inte vad det är för fel på mig :P Körde bland annat hip thrust med skivstång, o jäklar vad det kändes. Plus att jag fick inte på nån kudde på skivstången, så nu har jag blåmärken i ljumskarna också. En av de negativa saker som kommer när man har gått ner i vikt o inte har så mycket vaddering kvar....

Sen körde jag ett dipspass också. Tänkte köra 10 set, men i set 7 så var det nått som hände i min högra armbåge som gjorde så jag fick förbannat ont. Så det var ju bara att sluta. O nu har jag fortfarande ont... Inte konstant, utan bara när jag gör vissa rörelser. O så ska jag ju jobba 6 nätter i vården nu de närmaste 10 dagarna. Så fabulöst... Jag får helt enkelt köra på en massa voltaren o hoppas på det bästa. O sluta köra dips. Det är fan farligt! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar