söndag 1 december 2013

Fantastisk helg!

Började lördagen med att kliva upp på vågen o den visade på -50. Epic! :D Jag är så jäkla bra! :D Sen blev det hårfärgning o jobbsök, o sen begav jag mig till Fitnessfestivalen. Så jäkla mycket folk det var där! (Glömde jag ta bilder? Ja det gjorde jag...). Men jag såg massa snygga, vältränade tjejer som inspirerade mig som tusan. Så peppen för nästa års festival är hööög! Då ska jag definitivt gå runt o va musklig o snygg :D

O på festivalen samlade jag på mig massa gratisgrejer o handlade en hel del också. Fick ont i axlarna till slut av allt bärande :P
Så sjukt nöjd med den dagen! Köpte ett linne från Tap Out också, som jag spanat på hur länge som helst. O nu hittade jag den i rätt storlek o för 200 spänn. Så jag kunde verkligen inte låta bli. Så jäkla snyggt!

O idag var jag o hämtade ut mitt nya träningskort. Så nu kan jag lyfta saker fram till 30/11 2014. Så det har varit en väldigt bra o inspirerande helg för mig. Känner totalt peppen för nästa vecka med massa träning! :D

Nu har jag dessutom fått fram mitt julpynt så det är dags för lite adventsfika. En halv Swebar pepparkaka o ett stort glas julmust. Life is good :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar