tisdag 2 juli 2013

Så mycket ben!

Dagen efter man har kört 70 kilo i knäböj o 60 kilo i raka mark kan man ju alltid gåspringfåna sig i 6 km :P
Det kändes något segt, men gött. Gick lite trögt i början, men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag hade rejäl träningsvärk i framsida lår. O så kändes kroppen tung. Funderar lite på om jag har samlat på mig massa vätska eller nått det senaste... Det kan ju va "den där tiden i månaden" som är på gång. Jag vet inte, sånt har jag ingen koll på :P

O jag körde inte dubbelpass igår. Var så otroligt seg när jag kom hem efter att ha firat födelsedagar, så jag gick o la mig o somna innan 20. Jag tror kroppen behövde lite vila... Så nu funderar jag på om jag antingen ska åka till gymmet senare ikväll, eller om jag ska köra lite snällare hemmaträning för överkroppen. Jag får se hur det känns i kroppen om ett par timmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar