torsdag 18 juli 2013

Ett spontant lugn

Insåg precis att stressen jag känt mer eller mindre hela tiden de senaste 5 veckorna har släppt till stor del nu. Så skönt! Tror det kan bero på att jag vet att jag bara har 3 jobbnätter kvar innan jag är långledig, eller så är det på grund av det fantastiska besöket jag har nu (pojkvännen alltså). Kan va en kombination också. I vilket fall är jag nöjd :)

O det är en fantastisk ung man som jag är ihop med. Han kanske inte är så värst intresserad av träning (ärligt talat så är han inte intresserad alls), men han peppar mig o han är helt okej med att jag vill prioritera träningen ibland. Han förstår att det är viktigt för mig liksom :) O han tycker inte att jag är konstig om jag hemmatränar halva nätterna (som jag gjorde med mitt Wii inatt), eller om jag petar på honom vid 5-tiden på morgonen o säger att jag ska ge mig ut på en promenad en sväng. Han fattar att jag gör det hela för min skull, samtidigt som han också får ut nått positivt av det. Han får ju en gladare, piggare, starkare flickvän som kommer leva längre. Så då är han nöjd :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar