söndag 14 juli 2013

Håller på för fullt att rensa bland gamla tidningar här hemma. Hittade ett nummer av Amelia Vikt & Hälsa från 2004, där low carb nämns lite snabbt som en av de "konstiga o extrema" dieterna som Hollywood-stjärnor håller på med. Kommer ihåg att när jag läste den allra första gången så tänkte jag "men gud, så kan man ju inte leva!". Nu blev jag snarare lite irriterad på mig själv över att jag inte testade det redan då. Då hade jag ju nått mitt slutliga viktmål för längesen.

Men men, man ska väl inte titta bakåt o fundera på hur livet hade varit om jag hade gjort på ett annat sätt då. Det är ju ingenting jag kan ändra såhär i efterhand :) Så jag tänker vara nöjd med att jag gjorde den här livsstilsförändringen när jag gjorde det, o att det inte gick 8 år till innan nått hände :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar