måndag 22 april 2013

Schtekigt!

Nu har jag stekt en jäkla massa köttfärs. Evil, evil köttfärs :P


Men så skönt att ha det klart. Så nu har jag en massa lådor med färdig köttfärs i frysen. Så slipper jag laga mat varje dag :D Tänkte steka kyckling nån dag också, o göra en massa lådor med det också. Så har jag så jag klarar mig ett tag iaf :P

Köpte nya Body förut också. Kärlek! :D O jag blev väldigt sugen på att köra deras "Maxa till midsommar"-program. Så nu är planen att jag ska börja med det nästa vecka :) Är dock lite osäker på hur jag ska få ihop det med morgonkardio på 60 min. Jag är ju inte världens mest morgonpigga direkt... Kanske får svänga på dygnet lite mer o gå upp ännu tidigare så jag hinner till gymmet innan skolan. Eller nått. Jag får fundera på detta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar