onsdag 24 april 2013

Det går bra nu!

Jag känner spontant att livet är nice nu. Träningen går bra, kroppen samarbetar med mig o tappar vikt, jag har precis börjar en kurs som verkar sååå kul, o jag kanske ska börja jobba ideellt inom en snar framtid. Men jag tänker inte säga var förrän jag fått en garanterad plats :P

O jag är pepp på mitt nya träningsprogram som jag ska börja med på måndag. Jag känner på mig att det kommer va hårt, men jag är pepp för det kommer nog va sååå värt det! :D O jag har kommit på att min morgoncardio kan ju va att jag tar på mig ett par hörlurar här hemma, o sen skuttdansar runt i en timme. För när jag dansar, då gör jag det ordentligt. Så jag kommer både få hög puls, bli svettig o ha kul. Så det känns som en perfekt plan :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar