torsdag 25 april 2013

Maaaat!


Var ute o åt thaimat med mamma ikväll. Gai Pad Medmamong (ja, jag var tvungen att googla namnet), o det var galet gott! Kyckling, grönsaker o cashewnötter i ostronsås. Åt så jag nästan höll på att spricka, kändes det som :P O nej, riset är inte mitt. Det fick mamma ha för sig själv. Det luktade liksom risgrynsgröt...

O jag har vart så galet hungrig de senaste två-tre dagarna. Vet inte vad det beror på, men det har blitt en hel del mellanmål. Dock bra mellanmål, som jerky, ost o sånt. O det verkar kroppen va nöjd med :) Det finns väl nån anledning till att jag är såpass hungrig, bara det att jag inte kommit fram till varför. Men så länge jag håller mig till bra mat o inte går upp i vikt så kan jag väl samarbeta med kroppen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar