måndag 29 april 2013

Första passet gjort!

Då var den här veckans benpass över. Gick ganska bra tycker jag, trots att jag blev lite irriterad över att det var typ tusen pers på gymmet när jag kom dit. Fattar inte riktigt varför det va så mycket folk där vid 21 en måndag, högst märkligt... Men som tur var var ingen av de grejerna jag skulle använda upptagna, så då kunde jag köra utan att behöva vänta :D

Ja, det var benpass som sagt. Så jag körde knäböj, benspark, utfall, lårcurl o raka marklyft. Det enda jag inte är nöjd med är lårcurlen. I gymmet finns nämligen bara en maskin där man gör det sittande. Jag hatar den o den hatar mig... Jag gillar så mycket bättre att köra lårcurl liggande. Så nu får jag undersöka vilka gym här i stan som har den liggande o köra mina benpass där.

Fick hem en massa träningsknark häromdan också, som jag testade för första gången idag. Bland annat köpte jag Body sciences Massbuilder o Gakkic. Dom dammade som bara den tyckte jag, så jag inhalerade väl en halv portion bara där :P Men smaken var det inget fel på, det enda som jag tyckte var irriterande att det kliade som bara den i händer o ansikte när jag hade tatt den. Vetetusan vad det berodde på... Men sen funka den bra när jag väl va på gymmet. Svettades som en gris bland annat :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar