tisdag 9 april 2013

Så galet gött!

Idag verkade det som att den irriterande hostan har släppt till stor del. Dock vågade jag mig inte iväg till gymmet ändå. Kändes säkrast att köra lite lugnt idag. Så jag drog igång ett av mina träningsspel till Wii (Biggest loser, kärlek till Bob Harper) o körde en halvtimme. O det va sjuuukt skönt! Även om jag inte svettades så mycket eller körde slut på mig totalt, var det skönt att röra på sig o känna att kroppen den funkar ändå :) Så imorrn, då har jag bestämt att det är benens tur att få lite kärlek :D

O de senaste dagarna har jag passat på att testa Lokas nya "Likes old school". Jag typ dog. Strawberry ice cream o Lemon pie var så sjuuukt goda! Så nu hoppas jag att dom kommer på stora flaskor, att köpa 2 små för 35 spänn på pressbyrån är ju inte direkt ett klipp... Men testa inte Chocolate shake. Den smakade som extremt utspädd pulverdietchoklad. Drack inte ens upp hälften, så äckligt var det....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar