torsdag 19 juni 2014

Bra första vecka!

Vågen stannade på -2,1. Najjs :D Så nu borde en hel del vätska vara borta, o det är jag väldigt nöjd med. Sen att jag gärna hade sett att 0,5 till hade försvunnit så att jag hade kommit under en "magisk gräns", det är en annan sak :P Förhoppningsvis kommer det till nästa vecka.

O veckan överlag har gått bra. Har bara vart de två sista dagarna som jag gått runt o vart dödshungrig o irriterad igen. Meeen idag så fick jag svar på varför.... PMS... Så det är väl bara att stå ut, så ska det väl gå över också. Lagom irriterande är det ju, men vad ska man göra?

Idag var dessutom en väldigt bra dag på gymmet. Ja, förutom dom två fåniga killarna som tyckte dom var astuffa o som lämnade vikter lite överallt.... Fåntrattar! Men mitt pass blev bra ändå. Körde på 52,5 kg i bänk utan någon som passade, så där kom jag över en mental spärr iaf. Yay! :D O så körde jag bicepscurls med 17,5-kiloshantlarna. Såg minsann lite ådror också :P

Så all in all, bra vecka! O jag fortsätter kämpa på! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar