fredag 30 januari 2015

Det var ett uppehåll som hette duga...

Ja det var väldigt vad längesen jag skrev här... Tappade nog inspirationen helt när jag bara fortsatte bråka med vågen o det inte alls gick som jag ville... Överlag vad 2014 inte mitt år. Såhär i efterhand gjorde jag ett flertal val som känns som helt onödiga... O visst, lite tjurig över det är jag. Men! Jag ska inte gräva ner mig för det! För 2015 är game time!

Så, ett av valen jag gjorde förra året var att försöka äta som "vanligt folk". Med andra ord så höjde jag kolhydratintaget o sådär. O det gick åt pipan... En typisk "byggardiet" är ingenting för mig. Det triggar bara min ätstörning, o dessutom mår jag inte bra på den mängden kolhydrater. Så i förra veckan låg jag på 12,5+ från mitt all time low. Därför bestämde jag mig för att återgå till lågkolhydratkost. O nu är jag nere på bara 10+ :) O dessutom har min svullna mage sjunkit ihop med runt 7 cm. Så nu är det bara att köra på, för jag vet ju att det funkar o att jag mår bra av det :)

O med träningen har det väl gått okejj. Bestämde mig för ungefär ett halvår sen för att börja på "byggargymmet" här i stan. O till en början kändes det jättebra o inspirerande. Men sen när jag bara gick upp i vikt så kändes det mest obekvämt o som att jag inte alls passade in... Så nu har jag startat medlemskap på mitt "mainstream-gym" igen. O det känns så väldigt bra :D

Så jag har helt enkelt gjort en liten nystart, o det känns som att jag är på gång igen. Yay! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar