söndag 15 juni 2014

Ingen bra början på dagen...

Somnade alldeles för sent igår, o var tvungen att gå upp alldeles för tidigt idag. Här ska nämligen bytas fönster i lägenheten, så nu sitter jag här o väntar på att det ska komma in okända män i lägenheten. O det är ju inte så spexigt som det låter... Hoppas bara det går snabbt. Det är nämligen i kök o badrum som fönstren ska bytas, o det är ju jäkligt jobbigt om man inte kan använda dom hur som helst...

Men jag tänker mig att när jag har släppt in dom här mänskorna så kan jag bege mig till gymmet. Så jag får nått vettigt gjort när jag väntar på att dom ska bli klara :) Enligt mitt program blir det rygg o bröst idag, så det gör mig glad iaf :D

Sen i eftermiddag blir det ett dubbelpass också. Har hittat min nya grej: Grit! Både cardio o strenght ska jag köra sen, så det blir en timme med "åh herregud jag kommer dö, eller iaf skada mig ordentligt". Fantastiskt roligt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar