söndag 15 juni 2014

Det går framåt :)

Både igår o förrgår gick kanoners för mig. En stor anledning till detta stavas "fiberhusk". Har googlat runt som jag vet inte vad på deff o hur man ska hålla sig mätt o sådär. O då läste jag nånstans att fiberhusk, det är grejjer det. Så jag tänkte "varför inte" o slängde i lite i min morgonkvarg. O se på tusan! Så mätt jag blev! O höll mig mätt länge också. Så det är nånting jag kommer hålla fast vid, för det är sjukt nice att inte gå runt o vilja äta hela världen :D

O när det gäller vikten verkar det som att min kropp är väldigt samarbetsvillig, o har släppt en hel del av den vätskan som jag samlat på mig under tiden som kosten vart sådääär (läs: helt kass). Tänker inte rapportera nått resultat förrän på torsdag, som ju är min officiella väg/mätdag, men jag kan iaf säga att det ser bra ut. O när det ser bra ut, då blir man ju bara mer motiverad att fortsätta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar