tisdag 26 november 2013

Så högst irriterande

Idag när jag körde ryggpass gick det inte bra alls. Av nån anledning var greppet i vänsterhanden så förbenat dåligt att jag tappade hela tiden. Kändes inte okej alls! O det var inte så att jag hade ont eller nått, jag kunde bara inte hålla greppet ordentligt. Vetetusan vad det kan ha varit, men jag hoppas det går över till torsdag då det är dags för legday igen.

O nej, jag ska inte köra styrketräning imorrn. Jag ska ju börja försöka få in konditionsträning i mitt liv, så då börjar jag med morgondagen. Har reservplats 1 på sh'bam o 2 på bodystep, så vi får väl se vilket jag kommer med på. Om det skulle panika sig får jag väl ställa mig på crosstrainern o köra ett tag. På ett eller annat sätt ska det iaf bli gjort!

Så har jag hittat ett nytt pass som jag bara måste testa. Powerstrip! :D Låter ju dökul, o jag har väntat i eeevigheter på att nått sånt ska komma till mitt gym. Så nu hoppas jag verkligen att jag kan komma med på det på fredag (men är reservplats 12 så det är nog inte så stor chans....). I annat fall är jag bokad på måndag kväll, så då jäklar! :D

Haha, fantastisk bild jag hittade när jag googlade :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar