tisdag 19 november 2013

Ibland så

Ja då inser man att man är ganska så stark. Till exempel när man fixar att ta 100 kg i marklyft. Då blir egot ganska enormt :D Så det var ett väldigt stort mål som jag nådde idag :D

Tyvärr hade jag ingen i närheten som kunde filma eller ta kort. Känns som att jag borde bli bättre på detta.... Måste skaffa fler gymkompisar! Hur tusan gör man det egentligen? Ska man ställa sig obehagligt nära folk på gymmet o hoppas på att nån vill låtsas vara min kompis...? :P

O jag har bestämt mig för att byta träningsprogram (igen) nästa vecka. Känner att det inte har vart nån större utveckling de senaste 4 veckorna. Har nog valt helt fel program för mig.... Så jag går tillbaka till 8-veckorsprogrammet jag körde på tidigare. Det som blandade tunga, lätta, intensiva o medelveckor helt enkelt. För det gjorde en hel del kände jag. Så blir det nog ordning på min utveckling igen :D

(Dessutom är det nog dags att börja peppa för Fitnessfestivalen nu också. Yay! :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar